środa, 8 lutego 2017

Remont łazienki....

Luty, a ja dopiero teraz piszę...święta, święta i po świętach.
W tym roku niesamowicie mi głupio, ponieważ pierwszy raz od prowadzenia blog nie zdążyłam WAM moi kochani złożyć życzeń świątecznych i noworocznych.
Przed Bożym Narodzeniem zapakowaliśmy namele i myśli krążyły tylko w jednym kierunku, kierunek Polska.
Po urlopie pochłonął mnie pewien projekt, remont naszej łazienki. 
Prawie rok temu remontowaliśmy nasza toaletę, ponieważ było to naprawdę konieczne, a łazienkową rewolucję odwlekałam w nieskończoność.

 Wybór marmuru, to strzał w dziesiątkę, po tak długim czasie nadal właśnie ten kamień jest tym wymarzonym.
Marmurowa łazienka nawet jeśli sie opatrzy nie przestanie być nudna.
Materiał ponadczasowy, klasyka gatunku.


 Prysznic czy wanna??? My zdecydowaliśmy sie na 2w1.
 Brakuje jeszcze szyby, ale tutaj nie wiemy na jaką dokładnie sie zdecydować, żeby spełniła nasze oczekiwania.


Małym marzeniem mojego męża bylo podświetlane lustro, a więc nie mogło go zabraknąć... tym bardziej, że łazienka bez okna wymaga dodatkowego źródła światła.
Reszta czyli meble, armatura bardzo prosta i nowoczesna, aby uniknąć efektu przepychu.


Nie chciałam łazienki wykafelkowanej od podłogi po sufit dlatego wybrałam "wariant strefowy" czyli miejsca narażone na zachlapanie.


Stres, stres i jednym słowem stres, gdy czlowiek ma pewną wizję i musi być ona wykonana w 100%, nie ma innej opcji i kompromisów.
Zmęczona psychicznie ale szczęśliwa zamykam rozdział większych remontów i od dzisiaj tylko szuranie meblami, ale kto wie...


 

Magdalena




14 komentarzy:

  1. och tak remonty wykańczaja ,ale rekompensuję końcowe efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze marzę o pięknych drzwiach, ale bez konieczności wymieniania futryn😉 Moje upiększanie mieszkania uzależnienia, ale faktem jest, że końcowe rezultaty wynagradzają nasze trudy ☺

      Usuń
  2. Pięknie Wam to wyszło! Ja mam bardzo małą łazienkę i to chyba najbardziej brzydkie pomieszczenie w całym naszym mieszkaniu bo nie tylko że ciasne, to i stare płytki, powypadane fugi... Niestety nie zamierzam w te ściany inwestować, bo mieszkanie nie jest nasze własnościowe, a wynajmująca go nam instytucja niestety nie poczuwa się do przeprowadzenia remontu, bo według nich wszystko jest jeszcze o.k. Także mogę tylko sobie pomarzyć o tym, czy o owym...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma walczyła 10 lat o remont łazienki ze swoją instytucją 😧 Taki interes, to naprawdę drogi interes i tak się ociągali, a była naprawdę upierdliwa, że tak brzydko napiszę😉 My trochę zaszaleliśmy, ale to nasze i nie żałuję ani centa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, choć jak dla mnie brakuje jakiegoś koloru ale wiem, że Ty typowo "biała" jesteś :)) Już widzę jak mój mąż zgadza się na taką łazienkę...niedoczekanie :(
    Odpoczywaj teraz Madzia i relaksuj się w wannie przy świecach z winkiem w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to zaszalałam, przecież wzór mam na płytkach...hahaha.Z mężem nie było problemu, odkąd postawiłam na swoim i kupiłam marmurowe parapety stwierdził, że faktycznie mam rację, że postawiłam na swoim. Łazienka w marmurze od tego czasu również była jego małym marzeniem.
      Relaksuje się,ojjj relaksuje 😘

      Usuń
  4. Ten marmur jest cudny ! Marzę o takim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieszkodzi z tymi życzeniami ...no ja też w stresie ...jak daleko było to wsztstko ładnie pięknie w wyobraźni wyglądało ...a teraz ???? tu nie można takiej szafki bo jest gniazdko ...tu ściana za krótka tu....i tak w kólko ..osiwiałam już do końca :) wszystkiego dobrego ..łazienka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten stres był spowodowany ciągłą myślą, że to "na lata" i to nie mebel którego można łatwo wymienić �� Chce mieć wszystko perfekcyjnie, mam wizję i nawet zaufanie super fachowcom nie było łatwe. Chyba wzięli mnie za wariata, ponieważ ciągle patrzyłam im się na ręce...hahaha. Wiem, że łatwo się mówi, ale daj trochę na luz bo zwariujesz i jeśli masz wątpliwości, to lepiej odczekać. Według mnie dom urządza się latami.
      Buźka

      Usuń
  6. Super uzupełnieniem w łazience jest filtr prysznicowy do wody z systemem kdf - zatrzymuje w sobie osad kamienny dzięki czemu nie osiada on na wannie czy armaturze. To oszczędza czas spędzany na sprzątaniu okolic wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie popularne, znane marki warto wybierać ;) https://krzemien.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam tutaj wędrując po sieci w poszukiwaniu inspiracji. Zainspirowani podróżami i importowanymi przez nas umywalkami kamiennymi i mozaiką z kamienia naturalnego, jakiś czas temu, również postanowiliśmy poprowadzić swojego bloga na InduStone. To co można było znaleźć na Waszym blogu jest naprawdę fajne. Szkoda, że nie ma już nowych artykułów. No nic. To może czytelników zaprosimy do naszego bloga wnętrzarskiego InduStone? Blog InduStone. Zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń