środa, 1 października 2014

Girlanda


Uwielbiam takie "gole" zarowki ;)))
Chcialam je miec koniecznie, ale oczywiscie nie wydajac majatku.
Ceny odstraszaly, ponad 300 zl...ale nie ze mna te numery ;)))
Uwierzcie cierpliwosc poplaca.
Po dluuugich poszukiwaniach nareszcie sie udalo zakupic i nie jedna girlande, a dwie...juuupi.
U kogos lezaly zapomniane ok. 12 lat i co ciekawe zupelnie nowe w stanie nienaruszonym.
Dzisiaj na szybko zarowy wrzucilam do mojej ogromnej latarni, ale w glowie planuje juz inne aranzacje.

W ostatnim czasie marze o czarnej, albo bialej metalowej witrynie, takiej surowej...czy sie uda ??? muuusi sie udac, poniewaz nie uznaje w moim mieszkaniu kompromisow ;)))


Jestem ciekawa czy podobaja sie Wam takie girlandy z zarowkami ??? 



Magdalena

52 komentarze:

  1. takie surowe mają swój urok, zwłaszcza wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają się i to bardzo! Zazdroszczę mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanych łowów !!! Zadowolenie najważniejsze :) Będą się pięknie prezentować wieczorami...
    Zapraszam też do siebie na Candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zaproszenie, ale niestety nie szydelkuje ;)))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Uwielbiamy!!! Szukamy i polujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaa!!! Cudne są!!! Poszukuję, poszukuję cierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedzialam, ze jest nas tyle...kobiet poszukujacych ;)))

      Usuń
    2. Aj, a ja podejrzewałam że jest nas sporo bo oryginalne troszkę kosztują... :)

      Usuń
  6. Ale z Ciebie szczęsciara! Są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie przygarnę jeden Twój zestaw na taras :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam ;))) Zagladnij do jakiegos sklepu budowlanego. Kasia kupila tutaj w Niemczech za ok.80 zl.
      Usciski

      Usuń
  8. Teraz zapowiadają się dłuuuuugie wieczory:-) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ale zazdroszczę! <3
    super, że Ci się udało je dorwać :)
    zazdroszczę strasznie, bo tez od dawna na takie poluję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia wlasnie pisala w komentarzach ponizej, ze w Niemczech w sklepie budowlanym kupila za 80zl. moze w Polsce rowniez beda :)))

      Usuń
  10. Tez na nie poluję, na razie cena odstrasza! zazdraszczam ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia wlasnie pisala w komentarzach ponizej, ze w Niemczech w sklepie budowlanym kupila za 80zl. moze w Polsce rowniez beda :)))

      Usuń
    2. Nie wiem kiedy dokladnie kupila, ale za naprawde male pieniadze :)))
      Ja znalazlam np. tutaj, ale juz nie tak tanio...niestety.
      http://www.ebay.de/itm/360613658157?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

      Usuń
  11. Oczywiście że podobają mi się takie girlandy:) i chętnie ukradłabym jedną... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. haaa szalona i uparta:P
    ja ostanio kupilam stary abazur obdarlam go z materialu pomalowalam i wkrecilam do niego wielkaaaaaaaaaaaaaaaa zarowa,tez mnie kreca gole zarowy hiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa wlasnego pomyslu i my tego nie widzimy ;)))

      Usuń
  13. Pewnie, że jest świetna !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ten ktoś pojęcia nie miał ze stanu posiadania? phi...lepiej dla Was:) super!!!
    uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ktos mial ich 5, niestety za pozno o tym sie dowiedzialam ;))))

      Usuń
  15. Wow, dwa dorwalas? Kleinanzeigen?:) Ja tez je lubie, u mnie sa na tarasie:)
    Madzia, nastepnym razem daj znac jak czegos bedziesz szukac, ja kupilam moje w Hellweg za 19,99€ :)))
    Milego weekendu!
    Usciski:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kleinanzeigen.WoW to naprawde tanio, byla jakas promocja ??? Teraz poszukuje regalow String, ale ceny odstraszaja ;)))
      Usciski

      Usuń
  16. szczęsciara! Trzeba było i dla mnie brać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam, ze tu tyle chetnych na gole zarowki ;)))

      Usuń
  17. Gołe są super! Bardzo mi się te Twoje podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie, ze udalo Ci sie takie dostac:)) skarb prawdziwy:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie szukam girlandy z żarówkami... i trafiłam na Twój blog:) szukam, szukam... i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze w Polsce sa drogie i ciezko je kupic.

      Usuń
  20. Zdecydowanie jesteśmy z podobnych bajek, Madziu. Taka girlanda doskonale wpasowałaby się w mój styl. Super, że udało ci się chwycić okazję. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech latwiej o takie okazje i jakos wiecej tego wszystkiego na rynku ;)))
      Usciski

      Usuń
  21. W Niemczech latwiej o takie okazje i jakos wiecej tego wszystkiego na rynku ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń