piątek, 25 stycznia 2013

Ib Laursen

Witaj blogowy swiecie

Dzisiaj pstryknelam pare zdjec ze szkatulkami na moja bizuterie od Ib Laursen, a wszystko to za sprawa naszej Scraperki.
Zapewne wszyscy znacie jej akcje...mam nadzieje, ze sa one do zaakceptowania.
Prosze o Wasze opinie :)

Dostalam wyroznienie od bloga "Rosiczka, Laura i inne stymulacje zycia mojego" za ktore baaardzo dziekuje!!! Na pytania z mila checia odpowiadam, ale sama blogow nie wyznaczam...przepraszam, ze lamie zasady...jak zwykle ;)

1. Wyobraź sobie, czujesz przemożną potrzebę ufarbowania głowy. Jeśli masz do wyboru: wściekle czerwony, zielony, niebieski i neonowy żółty. Jaki wybierasz?

Czerwony ;)

2. Jak nazwałbyś swojego pupila, małą świnkę?

Swinka Pigi...taka moja pierwsza mysl ;)

3. Łatwiej jest powiedzieć kocham czy pragnę?

Kocham...poprostu kocham mojego M.

4. Gdybyś mogła wybrać zdolności. Latania i czytania ludziom w myślach, co byś wybrała?

Latania. Lepiej nie wiedziec o czym mysla inni ;)

5. Białe, czy czarne?

Bialo-czarne.

6. Co sprawia Ci najwięcej radości?

Spotkania z rodzina, przyjaciolmi, podroze....i tak dalej :)

7. Choinka. Sztuczna czy żywa? Dlaczego?

Od dziecinstwa goscila u mnie tylko zywa choinka...dlaczego ?...wspomnienia.

8. Twój ojciec i partner/mąż/chłopak. Czy widzisz w nich wspólne cechy? Jakie?

Tak...hmmmm...albo nie ;)

9. Wierzysz w niebo i piekło, świat poukładany i podzielony na dobro i zło?

Nie mysle w takich kryteriach. Nie nalezy wszystkiego generalizowac tylko zrozumiec, a jesli jest taka potrzeba pomoc.

10. Pytanie z cyklu "Twoje Smaki". Jaką czekoladę lubisz najbardziej?

Oooo....wszelakie ;)))

11. O co chciałabyś być zapytana?

O godzine...hahaha.

W ten weekend musze sie nacieszyc zimowa aura, w przyszlym tygodniu odwilz i wiosna nadchodzi.

Magdalena




28 komentarzy:

  1. ladna sesja na sniegu szkatulki prezentuja sie pieknie:P
    gratuluje wyroznien............
    ..............milego snieznego szalenstwa w takim razie zycze:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja na balkonie, bardzo sie ciesze, ze sie podoba...bardzo sie staralam ;)
      Buziolki:***

      Usuń
  2. Ty już mnie nie kus tymi swoimi szkatułeczkami :D Są świetne i pomijam nawet fakt że przeźroczyste czego nie lubiałam w pewnym momencie gdy przeźroczystość zaczęto wprowadzać do torebek :) O i sniegu dużo hihi :D
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam faze przezroczystych szklanych szkatulek, latarenek ;))) Torebki oczywiscie na nieee !
      Buzki

      Usuń
  3. Jakie one wspaniałe...cudną sesyjkę im sprawiłaś;))
    Ja w weekend siedzę w domu, nochala nie wychylę, bo mrozom mówię nie;)) oby twoje słowa proroczymi sie stały i wiosna zawitała czym prędzej;)Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszlym tygodniu ma byc duuuzo cieplej...wiosennie.
      Sciskam :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnień Madziu i muszę Ci powiedzieć,że te Twoje szklane szkatułki są fantastyczne!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. szklane pudełeczka na biżu świetne, no! I zima im nie straszna:) Mówisz Madziu, że już za tydzien? Kochana zimowego łikendowania dla Ciebie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia super wymyśliłaś aranżację na to zdjęcie. Idealne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna sesyjka:) szczegolnie drugie zdjatko urzeka:)))**

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułeczki prezentują się extra.Ja niestety nie mam nic z tych rzeczy :(....więc nie pstryknę żadnych fotek.Chociaż....Coś mi się zdaje,że jedna miseczkę mam chyba od nich. Jutro sprawdzę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez musialam sprawdzic,czy szkatulki to marka Ib Laursen...nie pamietalam ;-)

      Usuń
  9. :))) o jaki świetne :))) sesyjka profesjonalna ;)))
    gratuluję wyróżnienia, parę ciekawostek o Tobie przyswoiłam bardzo chętnie :)***
    miłego weekendu Kochana***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :*** Pare zdan, a czlowiek moze sobie bardziej wyobrazic, kto siedzi po drugiej stronie monitora ;)
      Usciski

      Usuń
  10. Niezwykle interesujacy sposób ekspozycji swoich preciozów wymyśliłaś!
    Pozdrawiam serdecznie,Magdaleno Droga

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te szkatułki! Naprawdę są piękne z klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te szkatułki są suuuuper a zdjęcia w śniegu bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje...bardzo sie staralam o ladne zdjecia ;)))

      Usuń
  13. Piękne szkatułki i bardzo fajny pomysł na pokazanie ich.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu gratuluję wyróżnienia.
    Szkatułki cudne i piękne fotki na tym śniegu wyglądają genialnie!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu gratuluje zakupu, dołączam do grona Twoich oberwatorów i zapraszam na rewizytę do mnie Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała sesja na śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń