środa, 1 maja 2013

Maj

Wiosne, a nawet delikatny powiew lata, czuc w powietrzu ;)))
Dzisiejszy pochmurny poranek, szybko przerodzil sie w piekny sloneczny dzien.
Tydzien mnie nie bylo w kraju, a tutaj drzewa okryte soczysta zielenia :)))
Spacery w takim otoczeniu to prawdziwa przyjemnosc.
Wam moi drodzy wspanialego, dlugiego wypoczynku zycze !!!
Jesli przebywacie w jakims ciekawym miejscu, zrobcie fotoleracje...u mnie to "tylko" pobliski las.
Zreszta tylko, dzien dzisiejszy jest dniem wolnym.
Jutro wracamy do zwyklej rzeczywistosci ;)))
 

Slmak, slimak, wystaw rogi...


Usciski
Magdalena

25 komentarzy:

  1. Tak, tutaj bylo wielkie bum z zielenią, wsytarczył jednen dzień pełen słońca :)
    A u mnie wedle Twojego zyczenia fotorelacja z Maibaum ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytalam Twoja relacje, ale musze przyznac, ze nie znalam tego zwyczaju ;))) To chyba tylko u Was :)))
      Buzka :***

      Usuń
  2. witaj kochana:) ach miło zajrzeć tutaj po małej przerwie:))) śliczne zdjęcia! dziś będąc na spacerze w parku też mnóstwo takich ślimaków widziałam:)))
    buziaki i miłego długiego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie wracasz do blogowego swiata :-)
      Usciski

      Usuń
  3. ...dam ci sera na pierogi...:)))
    Piękne zdjęcia, a jak zielono! Moja brzoza jeszcze ma maluśkie listeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie juz jest niesamowicie zielono. Bylam bardzo zaskoczona :-)
      Usciski

      Usuń
  4. Madziu, na szczescie zielono nam...u nas tez buchnelo bujna zielenia i kolorami!!! Dla mnie to najpiekniejszy okres roku, trzeba chlonac te swierzosc ile sie da!!!!!
    Zdjecia sliczne
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zieleninka jest taka swieza, czysta...niesamowita :-)
      Buzka

      Usuń
  5. Nic tak nie uszczęśliwia jak zieleń wokół!! Właśnie za to kocham wiosnę...no oby jeszcze tylko trochę cieplej było!
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tempratury bywaja rozne, zawsze jakas niespodzianka...raz pozytywnie, innym razem negatywnie ;-)
      Usciski

      Usuń
  6. Piękny czas nastał. Słońce , zieleń . Czego potrzeba więcej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny zielony raj :) a u mnie dzisiaj burza i deszcz ;( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna wybuchła ze zdwojoną mocą w tym roku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pięknie:D A ja dopiero jutro ruszam na wolne w las..hihii
    pozdrowionka:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widac że daleko od siebie mieszkamy, cudny zielony raj a u mnie deszcz od rana;(
    Ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkad pamietam w Niemczech przyroda, szybciej budzi sie do zycia :)))
      Usciski

      Usuń
  11. Uwielbiam lasy, a szczególnie zapach lasu po deszczu :)
    Pozdrowienia Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na majówce również spotkaliśmy ślimaczka... był nawet duży:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Las bliski, a zieleń taka soczysta i rozświetlona. Spacerować by tylko i wchłaniać tę zieleń:-)

    OdpowiedzUsuń