niedziela, 24 lutego 2013

Zabawa


Zostalam zaproszona do zabawy przez nasza Eewelin i Anie.
Przyznaje, ze odpowiedzialam tylko na pare pytan i zlamalam wszelakie mozliwe zasady ;)))
Wybaczycie ???


1.Codziennie widzisz ???
Was :)))


2.Ubranie w ktorym mieszkasz ?
Spodnie jeansowe.



3.Ulubiona pora dnia ?
Wieczory.




 
 

4.Naglowek Twojego tygodnia ?
W przyszlym tygodniu, zaczynam planowanie urlopu...uwielbiam podroze.
Jedno z moich nastepnych uzaleznien ;)))

 


5.Wlasnie tesknisz za ?
Moja tesknota to rodzina pozostawiona w Polsce...wowczas zbieraja sie ciezkie chmury nad moja glowa ;)))

Zasada jest wedlug mnie bardzo prosta...kochasz ???=tesknisz!!!



6.Piosenka ,ktora za toba chodzi ?
Polecam moj jedyny Dawid Garret.

 Zagladnijcie tutaj...cos dla oka i dla ucha ;)))
 


7.Najlepszy moment tygodnia ?
Leniwe sobotnio-niedzielne poranki ;)))






8.Nigdy nie roztajesz sie z...
Staram sie nie rozstawac z optymizmem.




 
9.Ktos ,kto zawsze potrafi cie uszczesliwic ?
Ten wariat na zdjeciu ;)))

Milego dnia Wam wszystkim zycze :0)

 

31 komentarzy:

  1. hihi
    odpowiedziałaś tylko na pytania których odpowiedzi możesz ujawnić :P widać coś ukrywasz hihi :D
    Ale te odp. co są super wyszły :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytan bylo 17 wiec dokumentacja zdjeciami bylaby troche za dluga. Czy mam cos do ukrycia ??? chyba nie :0)
      buzki

      Usuń
  2. No wydaje się fajna zabawa, idę zobaczyć do dziewczyn o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytlumaczylam ;))) odpowiedziec na pytania :)))

      Usuń
  3. Dawid Garret dzięki za niego, nie znałam, a powinnam, lecę dalej się delektować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te wieczory:P i optymizm:P**

    OdpowiedzUsuń
  6. super zabawa:)))wieczorowe zdjęcia zachwycają:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. oj wybaczymy:) ja przyznam tez mialam problem by odpowiedziec na wszystkie pytania...ale sie udalo;)
    sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku wszystko bylo takie latwe, ale jak zaczelam wybierac zdjecia to zwatpilam ;-)
      Usciski*

      Usuń
  8. Ciekawy opis samej siebie :) Tez uwielbiam te leniwe niedzielne poranki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekendy moj M. ma wolne od pracy ;-)

      Usuń
  9. Nie dziwię się, że ulubiona pora to wieczory, w takiej pięknej scenerii ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i fajnie!!! Te zdjecia mowia wiele o Tobie Madziu, a taka byla idea zabawy!!! Reguly sa wszak WLASNIE po to by je lamac!!!
    Usciski
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo czesto lamie zasady ;-) Ze wzgledu na dokumentacje zdjeciami, zrezygnowalam z paru pytan.
      Usciski

      Usuń
  11. Super to się czegoś nowego dowiedział o Madzi:D
    pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrazenie, ze nic nowego tutaj nie napisalam, ze mnie juz troche znacie ;-)
      Usciski

      Usuń
  12. Cudnie poczytac o Tobie:))) i pozdrowienia dla Wariata:))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowie mojego wariata ;-)
      Buziaczki

      Usuń
  13. bardzo fajna ta zabawa:) zawsze można dowiedzieć się czegoś o Tobie:))) i uwielbiam ten Twój balkon i klimat który tam panuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i fajnie :))))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziula przepadłam nad zdjęciem nad Twoim balkonem - wspaniałe stworzyłaś w nim miejsce:)))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń