piątek, 15 lutego 2013

Zmalowalam

Zabawa farba tablicowa trwa.

U Was tyle inspiracji, a wiec i ja musze dac "cos" od siebie.
Pisze od "siebie" poniewaz na innych blogach tego pomyslu jeszcze niewidzialam...albo sie myle ???





Obklejamy nozke tasma...



...malujemy farba tablicowa i gotowe.






Kochani w ostatnim poscie wiele Was zrozumialo, ze mam rocznice slubu.
Chyba dwuznacznie napisalam. Swieczka jest z rocznicy, ale kupiona pare miesiecy temu ;)))
Rocznice obchodzimy jesienia.


Usciski 
Magdalena

30 komentarzy:

  1. ale super! świetny pomysł:)))
    no i tulipanki... tez dostałam:)))
    może dzisiaj uda mi się zrobić im jakieś zdjęcie:) dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sie podoba :)))
      Milego dnia!

      Usuń
  2. O JAK POMYSLOWO!:P
    O tej rocznicy to wlasnie ja zle zrozumialam haaa,a ja chcialam w kuchni na calej scianie tablice miec,no ale sie tylko na planach skonczylo ,teraz w planach znow tyle do zrobienia ,ciekawe jak bedzie z realizacja ,na razie trzymam sie swojego a moj mezczyzna nieszczesliwy chodzi ,jak to tak bez siedzenia na kanapie tylko po meblowych jezdzic i ogladac ciezka sprawa haaa................buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj M. z wieksza przyjemnoscia jakiegos nowego ciuszka widzialby w mojej szafie, a nie nastepna wymiane mebli, albo tysiace pomyslow i kolejna dodatkowa prace, ktora czesto on musi wykonywac ;))) U mnie bedzie rowniez farba tablicowa w kuchni, ale nie cala sciana.
      Buzka :***

      Usuń
  3. Oj, no to wszystkiego naj, naj~!!!! miłości!!!!!!

    Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocznice mamy jesienia...znowu namieszalam ;)))
      Buziolki :***

      Usuń
  4. pomysł świetny:)))Miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, prawda, tego pomysłu jeszcze nie widziałam :)
    Bardzo ciekawy nie powiem ;)
    Gdzie można w niemczech zakupić taką farbę ? W sklepach paierniczych ?
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z ta nóżką ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tylko nalezy pamietac, ze pisanie kreda na malej nozce do latwych nie nalezy :-)

      Usuń
  8. Madzia a można kupić jakiś mniejszy pojemnik tej farby? Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...ja kupilam 200 ml. Wybralam jeden z najtanszych na ebay i zaplacilam ok. 6 € z przesylka na terenie Niemiec. W Polsce ciezko mi powiedziec :( Malowanie kreda na malej nozce do latwych nie nalezy ;)))
      Usciski

      Usuń
  9. No już po raz kolejny widzę zabawy z tą farbą. Powiedz mi czy to się nie zmywa jak myjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylam kieliszki pod letnia biezaca woda i nic sie nie stalo. Tylko nalezy uwazac, zeby nie porysowac ;)))

      Usuń
  10. Madziu super pomysł...
    Szkoda że ona w sensie ta farba jest taka droga;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety masz racje ;( Ja sie zastanawialam, ile kosztuje pomalowanie calej sciany w kuchni...koszmar.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Super pomysł i piękne zdjęcia zrobiłaś:)
    Ja też jestem zakochana w tablicówce:)
    buziaki miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :))) Przez ta szara pogode na zewnatrz, nauczylam sie rozjasniac zdjecia ;)))
      Buziaki.

      Usuń
  12. Jaki sprytny pomysl, efekt super. Skusze sie chyba na taka farbe :o)))
    Milego weekendu
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba ma wiele zastosowan ;)))
      Milego weekendu :)))

      Usuń
  13. A ja mam zamiar zabrać się za doniczki, :) Fajnie wyszły zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :))) Zastoswan farb jest wiele. Ja rowniez myslalam o doniczkach, ale mam piekne szyldziki z nazwami ziol, wiec pomyslalam, ze to zbyteczne ;)))

      Usuń
  14. Świetny pomysł! I już nie będzie na imprezach problemu - czyja to lampka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na "podawanie" winnych wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł, może wykorzystam. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń