środa, 26 czerwca 2013

Ciezki wybor ;)))


W dniu dzisiejszym wybor padl na ponizsza sukienke, tylko koloru granatowego.
Moj krytyk, czyli moj maz widzac mnie w tej sukience, az "zapial" z zachwytu ;)))
Zakryte ramiona, dzieki ktorym bez obawy mozna pokazac sie w kosciele.
Dekolt jest dosc gleboki i tutaj musze go chyba "ciut" zmniejszyc ;)))
Po smakowitych weselnych specjalach, brzuch zostanie prawie niezauwazalny.
Wiem, ze sukienka z baskinka jest bardzo modna i moja obawa jest spotkanie wielu osob w tej samej, albo podobnej  kreacji.
Jesli moda ulegnie zmiane, zawsze mozna falbane odpruc.




Jeszcze tylko buty...




....torebka i jestem gotowa do wyjscia.




1, 2, 3



Czekam na Wasze opinie :)))

Milego dnia!!!
Magdalena





45 komentarzy:

  1. śliczna sukienka, buty i torebka również:))koniecznie zrób zdjęcia w tej sukience:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjec bedzie mnostwo i mam nadzieje, ze ja na nich dobrze wyjde ;)))
      Usciski

      Usuń
  2. elegancka i dodatki ladnie dobralas,podoba mi sie kolor torebki i butow............bzuiaczki***

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka piękna,elegancka i z klasą! Super,że nie czarna,ponoć w czarnej nie powinno się na ślub przychodzić...taki przesąd ale czy prawdziwy nie wiem. Torebka i buciki też świetnie pasują więc ja jestem jak najbardziej ZA! :)))
    Zresztą Madziu jesteś tak ładna,że nawet gdybyś worek po ziemniakach na siebie nałożyła i przewiązała się w pasie sznurkiem to będzie pełen czad :D
    Ścisssskam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzilas mnie Kochana :*** Pamietaj, ze zdjecia na blogu nie zawsze mowia prawde. Wybieramy te najlepsze ;))) Buty jeszcze musze sprawdzic w sklepie czy sa wygodne. Jeszcze ich nie kupilam.
      Usciski:***

      Usuń
    2. E tam ;D Widziałam Cię kilka razy i wiem,że ładna dziewczyna z Ciebie :)) więc mi tu nie czaruj ;P
      Buty tak mi się podobają,że sama muszę takich poszukać u siebie...zresztą pasują prawie do wszystkiego :)

      Usuń
    3. Wlasnie zobaczylam jeszcze jedna superowa kiecke...nieee...chyba zwarjuje ;-)

      Usuń
    4. No to dalej,pokazuj bo jestem baaaaardzo ciekawaaaaa :D

      Usuń
    5. Juz zamowiona, najpierw musze przymierzyc i zobaczyc jak na mnie wyglada ;)))Czy wogole bedzie pasowac, ale to juz moj ostatni zakup i niiiic wiecej nie ogladam ;)))

      Usuń
  4. Jaki ciężki po reakcji męża wszystko jasne ;-)
    Tylko czekam na zdjęcia i trzymam kciuki aby mąż podołał wyzwaniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, ze reakcja meza ulatwila decyzje ;)))
      Faceci maja latwiej. Dobrze skrojony garnitur i po klopocie :)))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Reakcji męża się się dziwię, ponieważ sama zwróciłabym na Ciebie uwagę;) Piękna sukienka Z klasą i dobrym smakiem, naprawdę świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje z ust kobiety, to jeszcze wiekszy komplement :)))

      Usuń
  6. Dziekuje z ust kobiety, to jeszcze wiekszy komplement :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż mam powiedzieć, ostatnio byłam na weselu i miałam sukienkę baskinkę w kolorze granatowym i dodatki pudrowo-różowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka i dodatki :) super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kieca, kobieca i klasyczna! Bedzie razem bosko! Buty i kopertowa nude podobają mi się bardzo:)))
    I dekold taki właśnie fajnie tu wygląda:)))
    Czekam na zdjecia z wyjścia niecierpliwie:))) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie przegladam dalsze strony w internecie i widze jeszcze jedna cudna sukienke ;-)
      Sciskam

      Usuń
    2. oooo jaką?

      Usuń
    3. Jesli bedzie pasowac, to bedzie ciezka decyzja i dam Wam oczywiscie znac ;)))
      Chcialam podac linka, ale zostala wykupiona jak swieze buleczki.

      Usuń
    4. No to teraz ciekawość mnie zżera:)))
      Czekam zaten na przymiarki!

      Usuń
  10. Sliczna kreacja, bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. będziesz wyglądała bosko, elegancko i seksowanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic sie nie martw, wątpie czy ktoś z pl kupic cos na zalando hihi :D
    Bardzo ładna sukieneczka :)
    Podoba mi się :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na polskiej stronie ich nie ma ;-) Tylko ta falbana jest w modzie ;-)
      Buzka

      Usuń
    2. Ale liczy sie też materiał, jego sklad itd. mogą byc podobne ale nie tak dobre ;)
      hehe :D
      Ty nie idziesz czasem na mój ślub ? :P hihi

      Usuń
    3. Ojjj...chyba nie u Ciebie...jeszcze zaproszenia nie dostalam hihihi.
      Usciski

      Usuń
  13. Jak dla mnie idealny zestaw...skromnie, z klasą...no dodatki nude...rewelacja;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, kupuj ...- bardzo elegancka i klasyczna,dodatki tez ekstra
    pozdrowienia
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka juz kupiona, ale wlasnie przegladam dalsze strony w internecie, a tam jeszcze jedna kiecka ktora musze przymierzyc ;-)
      Nieee...chyba zwariuje ;-)
      Usciski

      Usuń
  15. Sukienka piękna chociaż nie w moim stylu, jakoś nie przekonuje mnie falbanka, ja "siedzę" w latach 50/60 i uwielbiam rozkloszowane:) a w takich bucikach nie umiałabym zrobić nawet kroku hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mam jeszcze jedna na oku...bez falbany ;))) Rozkloszowana mierzylam, ale nie pasowala. Buty jeszcze nie kupione, wiec jeszcze nie wiem czy wygodne ;)))

      Usuń
  16. no i superowy wybor, bardzo mi sie podoba:)))
    dla mnie akurat baskinka odpada ale u innych podoba mi sie bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mam jeszcze jedna na oku...bez falbany ;))) Zobaczymy czy bedzie pasowac i ktora wybiore ;)))

      Usuń
  17. no, no, no - klasa! Elegancka babeczka! <3
    Butki cudne takie mi się marzą, oczywiście na wyjście, bo na codzień pomykam w trampeczkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzien to ja rowniez pomykam w trampeczkach ;))) Butow jeszcze nie mierzylam, a mam obawy czy beda w miare wygodne :)))

      Usuń
  18. cudna i te dodatki rewelacyjna .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń