poniedziałek, 20 stycznia 2014

***

Droga powietrzna...


...morska...


....czy ladowa :)))


Nabawilam sie choroby podrozniczej i chociaz rok 2014 oglosilam rokiem oszczedzania, to o calkowitej rezygnacji z poznawania nowych miejsc...nie ma mowy ;)))
Poczatek roku, a ja puszczam wodze fantazji, marze i planuje.
Dalsze czy bliskie...kocham je wszystkie ;)))

A jakie sa Wasze cele tegorocznych podrozy ???
Ja myslalam o Chorwacji, polecacie w szczegolnosci jakies regiony ???


Magdalena












43 komentarze:

  1. Jeszcze konkretnych planowa nie ma ale na pewno gdzies sie pojedzie:) co do Chorwacji to polecam Zadar, stare miasto przepiękne oraz Park Narodowy KrKa (koniecznie stroj kapielowy!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, ze musimy zrobic objazdowke...troche tu, troche tam ;)))

      Usuń
  2. Do it! I fajnie, i dobrze, skoro kochasz nie ma co oszczędzać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja to tansza opcja urlopu ;))) Dopoki nie maja waluty €uro trzeba korzystac ;)))
      Usciski

      Usuń
  3. myslalam tez o Chorwacji juz w ub. roku... moze znowu na Usedom???? moze w Bieszczady???? narazie to tylko lany , odlegle ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja nie ma jeszcze waluty €uro. wiec trzeba skorzystac, poniewaz cenowo jest jeszcze przyjazna dla portfela ;)))
      Usciski

      Usuń
  4. Ale trafiłaś z tym postem:)) Ja właśnie siedzę i planuję wakacje w Rumunii:D Aż wypieków dostałam;) bo to moje pierwsze wakacje od dawnaaa
    A co do Chorwacji to zaliczyłam Istrię i Pag, ale myślę, że gdzie nie pojedziesz,to na Chorwacji wszędzie jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumunia ma jeszcze w sobie nieodkryte zakatki i slyszalam, ze jet to naprawde piekny kraj :))) Milego planowania :)))

      Usuń
  5. Wakacje pewnie nad nasz Bałtyk, a w czerwcu do Bawarii. Mam jeszcze zaproszenie na wakacje do Londynu do rodziny i nie wiem czy nie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz zaproszenie to korzystaj :))) Baltyk bardzo lubie, a w Bawarii bylam juz pare razy ;)))

      Usuń
  6. Chorwacja jest ogolnie bardzo aktrakcyjnym miejscem na wakacje:) zaleznie od tego, kto co lubi, jaki wypoczynek preferuje, mozna tam znalezc wszystko:)
    Na ten przyklad: wybralam wyspe Hvar (lawnedowa wyspe), mieszkanie bylo w malej miejscowosci, niedaleko miasta Hvar, swobodnie mozna bylo zwiedzic cala wyspe, plaze sa kamieniste, woda jest czysta, nie ma tam przeludnienia. Stamtad jest mozliwosc przejechania promem do poludniowej czesci Chorwacji i zwiedzenia Dubrovnika. To cudowne, przepiekne miasto. I jeszcze jeden typ, w miejscowosci Ston z wygodnym dojazdem z Dubrovnika mozna zjesc najswiezsze ostrygi i malze wogole:) Jest tam ich hodowla, na ktora mozna spogladac siedzac w restauracji.
    Chorwacja jest rajem dla smakoszy, swieze ryby i inne zyjatka, trufle, oliwa z oliwek, figi, miod...same wspanialosci:))

    Usciski:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslimy jeszcze o Santorini w Grecji, ale tam jest niesamowicie tloczno i typowo turystycznie, chociaz widoki zapieraja dech w piersiach. My zrobimy w Chorwacji objazdowke troche tu, troche tam ;))) Owoce moza to dla mojego malzonka raj na ziemi ;))) Mam wrazenie, ze porownujac ceny z np. z Francja tam jeszcze mozna spedzic tanszy urlop ;)))
      Usciski

      Usuń
    2. Jest taniej niz we Francji ale i w Chorwacji tez juz niestety podrozalo:(
      Grecja jest niesamowicie piekna i droga;)

      Usuń
    3. Wiem, ze podrozalo porownujac poprzednie lata i bedzie jeszcze drozej po wejsciu do Uni . Musze kuknac kiedy kwitnie lawenda ;-)

      Usuń
  7. Jejku moja lista jest bardzo długa ! Ale ciężko mi będzie wybrać się gdziekolwiek niestetety :(( Zostaje mi domek na mazurach :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zaliczyłam pierwszą podróż w tym roku - do Włoch :)

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlochy sa naprawde piekne...bylam i widzialam na wlasne oczy :)))

      Usuń
  9. Oj planujemy, planujemy, ale zobaczymy co z tych planow wyjdzie :)
    A w Chrwacji jest pieknie, tylko musisz sie tam najlepiej wybraz samochodem, bo fajne miejsca sa rozrzucowe wzdloz wybrzeza. Od Splitu, przez Makarską, Omiś az po Dubrownik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje egzotyczne podroze to cos niesamowitego !!! Wlasnie planujemy objazdowke autem, poniewaz rowniez widze, ze jest wiele miejsc wartych odwiedzenia :)))

      Usuń
  10. Podróżowanie uzależnia, to prawda. A jak już się złapie bakcyla... to uhuhuhuhuhu.
    W Chorwacji byłam raz, w Dalmacji, w okolicach Trogir. Pięknie i mam nadzieję, że kiedyś tam wrócę. Plany mam na ten rok - co miesiąc, jakieś nowe miejsce. Zaczynamy od marca, od wizyty w Budapeszcie. Niestety styczeń i luty na chorobowym. ;) Życzę podróżniczego roku! Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bakcyla juz zlapalam, ale jeszcze czeka nas pewna wazna inwestycja, a wiec trzeba oszczedzac ;-) Ciekawa jestem Twoich podrozy i zycze udanego podrozniczego roku :-)
      Buzka

      Usuń
  11. Magdo zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W Chorwacji byłam w zeszłym roku, dokładnie w Novi Vindolski - przeurocze małe miasteczko :)
    W mamy zaplanowaną wycieczkę do Włoch. Zatrzymujemy się w La Spezia, ale chcemy zwiedzić: Wenecję, Weronę, Pizę, Florencję, Rzym i oczywiście pobliskie od La Spezi Cinque Terre :)

    Buziaki!
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ze planujecie Wlochy :-) My jeszcze dodatkowo bylismy w Pompeji :-)
      Usciski

      Usuń
  13. My własnie jesteśmy na etapie planowania naszych pierwszych współnych wakacji małżeńskich i podróży poslubnej w jednym hihi
    Miało być sielsko anielsko w tych niemcach a my nic nie robimy od 1,5 roku tylko pracujemy- czas odpocząć ;)
    Na ierwszy ogień chciałam Portugalię, ale że jesteśmy też na etapie starania się o potomstwo, może wyjśc tak, że z przelotu do owej Portugali nic nie wyjdzie, więc jako alternatywe- ale taką ogromną- zaproponowałam wczoraj mojemu własnie Chorwację- mamy bliżej niż do Pl i zawsze autkiem można podjechać ;) Dokładnie jaki region to nie wiem, ale znajomi pewnie pomogą :)
    Daj znać koniecznie gdzie wy się ostatecznie wybierzecie, a może polecisz coś nam ? Byłas już w tylu miejscach :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli loty odpadaja ;-) Na Sardynie jest krotki lot, ale w pierwszych 3 miesiacach ogolnie najlepiej tego nie robic ;-) Objazdowke po Wloszech moge polecic, tylko z brzuszkiem bieganina po miastach w upale rowniez nie wskazana ;-) Masa ludzi. Francja piekna, ale droga chyba, ze nie musicie sie stolowac codziennie w restauracji i wcinac owoce morza ;-) Zreszta na Waszym miejscu decydowalabym sie last minute, jesli jedziecie poza sezonem, tym bardziej jesli jestecie otwarci na wiele panstw.
      Usciski

      Usuń
    2. hihi,
      po cichu moge powiedzieć, że chyba zdecydujemy się nad nasze jezioro albo pl :P
      :D
      Buźka !

      Usuń
    3. Ooo...czyli bobas w drodze ;)))

      Usuń
  14. Jeśli chodzi o wycieczki to ja zawsze chętna ale w tym roku,ze względu na nową pracę to raczej mało prawdopodobne byśmy gdzieś pojechali :( Chorwacja...cudowna i gdzie nie pojedziesz to na pewno będziesz zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie sie nalezy odpoczynek i mam nadzieje, ze bedzie jakis spontaniczny i nieplanowany urlop :-)
      Buziolki

      Usuń
  15. oj ja tez uzalezniona :)
    a w Chorwacji wyspa Hvar godna polecenia była i chce jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hvar, zwana lawendowa napewno odwiedze :-)

      Usuń
  16. Ja w Chorwacji byłam na wyspie Murter. Dobre miejsce wypadowe, żeby pozwiedzać Chorwację środkową i południową.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj kochana moge sie pod tym podpisac;)))) szczegolnie teraz :) uwielbiam podroze :)
    Chorwacja? polecam Istrie i Rovinj, Biograd na moru, Trogir... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista miejsc do odwiedzenia sie wydluza ;)))
      Usciski

      Usuń
  18. Takich blogów jak ten właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nawet nie marzę,wszelkie podróże dalsze czy bliższe są poza moim zasięgiem...ale ty Kochana podróżuj;) chętnie pozwiedzam choćby wirtualnie;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że drogą lądową byłaś w moich okolicach :))

    OdpowiedzUsuń