poniedziałek, 25 maja 2015

Leniwie ;)))

Moja milosc do recznie malowanej opolskiej porcelany rozpoczela sie wraz z kupnem pierwszych rzeczy u naszej blogowej kolezanki Agnieszki.
Wowczas pokochalam ten misternie malowany wzor na kruchej porcelanie.
Agnieszka nie ma juz czarno-bialej w swoim asortymencie, a ja sznupie w necie za rzeczami z drugiej reki.  
Kolorowa rowniez piekna...


Zestaw dla 2 osob kupilam za symboliczna kwote 1€, czyli ok. 4zl...bez kosztow wysylki ;)))
Nowa w idealnym stanie, musialam jeszcze wyszorowac i usunac klej z metki, ktora kiedys byla na kazdym towarze ;)))


Dwie filizanki ze spodkiem, plus dwa talerzyki, wszystko reczna robota za taka cene...niesamowite.


Po intesywnym weekendzie leniuchujemy ;)))
W Niemczech mamy dzisiaj wolny dzien od pracy.
Ciacho i kawusia w lozku, a takie mamy czasy, ze zamiast gazety w papierowym wydaniu moj M. wpatrzony w telefon i czyta aktualne wiadomosci.
Jak zwykle problemy Uni Europejskiej, ale rowniez wybor nowego polskiego prezydenta sa tematem dnia.

Uuuups...a gdzie widelczyki do ciasta ;)))


Magdalena


18 komentarzy:

  1. łał ale miałaś farta :) piekna

    OdpowiedzUsuń
  2. masz dar do wysznupywania kochana :))))))))))piękna jest !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę takie i za taką cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska porcelana wedlug mnie nie cieszy sie duzym zainteresowaniem na niemieckich portalach aukcyjnych ;))) Bardziej my Polacy ja doceniamy i kupujemy ja ze sentymentu ;)))

      Usuń
  4. Prześliczna porcelana. Kawa i ciasto w takim zestawie, jest podwójną przyjemnością :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos dla podniebienia i cos dla oka :)))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. No popatrz, że ktoś za takie grosze chciał się tego posbyć :P
    Gdybyś nie napisała, że nie ma widelczyka nawet bym nie zauważyła hihi...ot moja spostrzegawczość :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska porcelana wedlug mnie nie cieszy sie duzym zainteresowaniem na niemieckich portalach aukcyjnych...lepiej dla mnie ;))) Ja zauwazylam jak chcialam ciacho zjesc, ze czegos mi tu brak :)))

      Usuń
  6. cudna ... aż mam ochote na swiezy kawałek ciasta i herbatę ... właśnie z tej filiżanki i talerzyka ...

    OdpowiedzUsuń