środa, 6 czerwca 2012

Ciagle pada!!!

Jutro umowilismy sie ze znajomymi na grila (przelozony zostal z niedzieli z powodu warunkow atmosferycznych;))) 
Ja chce slonce i temperatury powyzej 20 stopni, ale jutro grillujemy zadna pogoda nam nie straszna.
Hmmm... przeszlam na lekka diete w celu zgubienia paru kilogramow,  ale jak zwykle zrobie sobie jednodniowa przerwe.Otyla nie jestem, ale tu i owdzie mnie uwiera.Zreszta ktora kobieta jest 100 procentowo zadowolona ze swojego wygladu.
Dla rownowagi w weekend wycieczka rowerem i wszystko bedzie ok.
Rygorystyczne diety, to nic dla mnie.

Dodaje jeszcze pare "zaplakanych" zdjec.Moje kwiaty na balkonie pragna slonca!













 To w oddali po lewej stronie (ledwo widoczne)  to nie kominy tylko skyline Frankfurt ;)))











pozdrawiam Magdalena




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz