wtorek, 25 września 2012

Zmiany w moich czterech scianach ;)))


Dzien dobry :)))

Moja faza zafascynowania stylem industrial trwa...
Dlugo zastanawialam sie nad zmianami i nareszcie decyzja zapadla...zakasam rekawy i biore sie do roboty ;)))
Nie opanuje on mojego calego mieszkania, wydobede z niego to co moim zdaniem najlepsze i pasuje do mojej osoby.
Najpierw musialam sie pozbyc masywnego bufetu. 
Bylam bardzo zaskoczona, ze w ciagu paru dni znalazl sie klient.
Dzisiaj rowniez dostalam wiadomosc z zapytaniem czy ogloszenie aktualne.
Bufet byl piekny, ale kobieta zmienna jest...a ja juz w szczegolnosci ;)))
Jak widze Wasze biale meble wracaja wspomnienia.
Taka faze rowniez mialam, pozostalosci znajdziecie w mojej sypialni.

Moj wybor padl na metalowy regal Hyllis z aktualnej kolekcji Ikea.
Dodatkowa zaleta...jego cena.
I tutaj bylo ogromne rozczarowanie Ikea.
Pomimo tego, ze regal jest w katalogu i pokazany w sklepie...to nie ma go w sprzedazy w calych Niemczech. 
Nawet na zamowienie...problemy z produkcja.
Ja oczywiscie sie uparlam i chcialam wziasc ten kolo ktorego stalam.
Pani sprzedawczyni uswiadomila mnie, ze jest to niemozliwe.
Powiem szczerze, ze juz mialam na koncu jezyka powiedziec swoje zdanie, ze z prawnego punktu widzenia zabronione jest zachecanie klienta na towar, ktorego nie ma w sprzedazy.
Jednak dostalam oswiecenia, ze taki regal kupie w kazdym sklepie budowlanym ;)))

Niestety dzisiejsza pochmurna pogoda, nie jest najlepsza sceneria do robienia zdjec.
Regal bedzie jeszcze upiekszany, ale dzisiaj tylko migawki ;)))

Uwielbiam skrzynki po winnach wiec nie moglo ich zabraknac, poluje jeszcze na metalowe.
Na zdjeciach  zobaczycie pare "gratow" z targu.


Stal i czekal na mnie, jak na zamowienie.



Jesienne klimaty.









Wiem, ze nie kazdy z Was moze sie z surowoscia metalu zaprzyjaznic, ale ja pokochalam moj nowy regal ;)))
Dziekuje, ze jestescie pa pa.


38 komentarzy:

  1. Ja ubóstwiam szarość, a że matel to i szary bardzo mi sie podoba, przecież nie musi być zimny, odpowiednimi dodatkami mozna skutecznie ocieplić;)) Skrzynie fantastyczne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest problem, ze nigdy nie moge sie zdecydowac na konkretny styl. Masz racje, ze odpowiednie dodatki moga zdzialac cuda ;)))
      Sciskam

      Usuń
  2. Hej Madzia! Mam taki regał,tylko że biały w piwnicy.Stoją na nim słoiki z przetworami i inne cuda,na które w domu nie ma miejsca. Skrzyneczki rozbroiły,są po prostu cudowne!Z chęcią przygarnęłabym choć dwie takie do mojego domku :)Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokladnie te regaly sa przeznaczone do garazu albo piwnicy haha ;)))
      Po skrzynki musialam sie wybrac do sklepu z winami, jesli masz w okolicy winiarnie mozesz zawsze zapytac czy nie maja pustych po sprzedanych winach :)))
      Buzka :***

      Usuń
  3. najwazniejsze, ze masz to co chcialas! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie to podoba mi sie w naszym wirtualnym swiecie, kazdy wnosi "cos" od siebie. Mnostwo inspiracji i kazdy moze to wykorzystac na swoj sposob.

      Usuń
  4. bomba,wyglada to swietnie,moim zdaniem mialas super pomysl,taki regal i proste dodatki idealnie pasuje do tego stylu,bardzo mi sie podoba i styl i Twoj pomysl.
    hii a swieczniczek ,jak Ci sie znudzi rezerwuje go sobie,mowie powaznie,prawdziwy bajer!
    Ja juz mialam tyle pomyslow na mieszkanie,mialo byc w stylu skandynawskim,pozniej chcialam stare meble mieszac z nowymi,no i styl industrialny,cegla ,beton szklo hiiii...........wyszlo mi maslo maslane bez stylu,dlatego zostane przy podziwianiu juz tylko..............buziaczek z deszczowej krainy:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi stylami i aranzacjami tez mam mialam metlik w glowie. Nauczylam sie, ze nie kupuje drozszych mebli pod wplywem impulsu. Tak bylo z moim bufetem. Jesli chodzi o moj statek to nic nie obiecuje...no chyba, ze cos bardziej interesujacego dostane w swoje lapska na flohmarkt. Kupno tego statku to zasluga mojego M. on go pierwszy dostrzegl i powiedzial "to moze cie zainteresowac "
      Buzka :***

      Usuń
  5. ale boskie skrzyneczki masz:))) i te dynie, szklane buteleczki, wszystko takie klimatyczne:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna skrzyneczke musze pokazac w nastepnym poscie z bliska... jest rewelacyjna ;)))
      Buzka.

      Usuń
  6. Regał jest super! Na tle ściany wygląda great:))
    I fajna świecąca łódeczka.
    ja lubię ten styl. Tylko że metraż ograniczony i już mam sporo gratów, więc nie da się wcisnąć już takich fabrycznych szafek. Lubię też takie zamykane, wiesz, jak szafki z przebieralni...;) fajnie wyglądają przemalowane na jakiś kolorek.
    Póki co też wrzucam takie industrial dodatki:))
    Fajną szafeczkę widziałam, zobacz...
    http://www.scandiconcept.pl/product/METALOWA-SZAFKA-Z-FRONTEM-Z-SIATECZKI/?id=500

    Buźka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam juz ta szafeczke ;))) Ja mysle o czyms takim
    http://www.ebay.de/itm/Vitrine-Verkaufsvitrine-Jacobs-Selten-50iger-Jahre-Blechvitrine-/400322751027?pt=Reklame_Werbung&hash=item5d35186a33

    Temat szafek z przebieralni jest mi bardzo znany. Widzialam szeroki wybor na ebay. Znalazlam juz na nia miejsce w mojej lazience. Tylko jeszcze nie wiem czy sie zdecyduje, stoi tam idealnie pasujaca wysoka szafka z lustrem ;)))

    Masa pomyslow w glowie tylko problem ten sam... moj metraz mieszkania.
    Juz nie piszac o moich wymarzonych krzeslach tolix.
    Buzka.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szafeczka niczego sobie. A krzesełka muszę wygooglować, bo nie wiem jakie to są....
      Znam ten problem, mieszkanianie naciągnę, a zagracić się jest bardzo łatwo. W garażu stoi sobie piękna szafka apteczna....ale nie mammiejsca :((

      Usuń
    2. Już wieeeeem!!!! No pewnie, świetne są!!!! Tylko że kurcze jak z metalu, to zimno w pupę :((((

      Usuń
    3. Ja juz sie nauczylam, ze jesli chce kupic cos wiekszego, to najpierw musze sie czegos pozbyc na ebay. Tak bylo z moim bufetem ;))) Mam to szczescie, ze mieszkam w duzym miescie.

      Usuń
    4. Mysle o kupnie 2 krzesel. Zrobie kontrast z moim ratanem ;))) Musze wyprobowac jak sie sprawdzaja w uzytkowaniu. No i glowny problem to ich cena ;((( Dlatego czekam moze sie gdzies okazyjnie trafia...chociaz watpie.

      Usuń
  8. Fajowy jest ten regał, a Twoje skrzynki po winach są bardzo klimatyczne. Lubię się im przyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O te skrzyneczki musialam "zapukac" do pana w winiarni. Takich jeszcze nie mialam.Zazwyczaj nie kupuje winka hurtowo ;)))
      Buzka

      Usuń
  9. Skrzyneczki po winie są fantastyczne!U siebie niestety nie mam żadnej winiarni buuuu:(
    Co do regału świetnie się prezentuje,najważniejsze aby podobał się właścicielom i dobrze im służył:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki regal chcialam miec juz dawno, ale musialam zrobic dla niego miejsce w kuchni ;))) Napewno bedziesz w przyszlosci przechodzic kolo winiarni, warto wstapic i sie z ciekawosc zapytac, czy maja skrzynki na rozdanie. Ja nie zaprzeczam, ze tutaj jest na nie taki popyt, ze musialam "cos" zaplacic.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Najważniejsze to mieć pomysł, a potem to już czary mary i niech się dzieje! Fajnie się dzieje u Ciebie, a skrzyneczki bardzo wpadają w oko. Miłego dnia Madziu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysl mialam juz dawno, tylko miejsca brak.
      Buzka.

      Usuń
  11. Bardzo fajnie to wyglada , a swiecznik minie urzekł ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie takie ciekawe rzeczy mozna spotkac na targach.Nigdy nie wiem, co sie trafi.Sama bylam zdziwiona jak zobaczylam ten swiecznik.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. zachwycona jestem tymi buteleczkami i u góry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki i swiecznik kupilam na targu, szklaneczki w sklepie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Bardzo fajne połączenie metalu, szkła i drewna!!
    Świetne są te buteleczki aptekarskie i drewniane skrzyneczki!
    Dzięki za kolejną inspiracje:)
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze sie podoba...a jesli moglam Cie zainspirowac to bardzo dziekuje za komplement ;)))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Pięknie - uwielbiam taki kolor szkła, a świecznik rewelacja, bardzo fajnie wygląda ten kolor drzewa i metal.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Metalowe meble są fajne,jednak u mnie takie niestety jak na razie nie mogą stać - krzywa mina męża haha ale ten styl podoba mi się:) a Twoje przedmiociki z półek są boskie! łódka zrobiona czy kupiona?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj M. chodzi i sie smieje, ze ma zaufanie do moich aranzacji...jest otwarty na wszystko.
      Lodka kupiona na targu, takie rewelacyjne "szpargaly" mozna tam wyszukac.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Cudownie to wyglada,a w skrzyneczkach i szkle rozkochalam sie.... Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana , nie dziwię Ci się . Ja ostatnio na starociach wypatrzyłam metalową komodę z tysiącem szuflad. zakochałam się ale ktoś mnie wyprzedził. Buuuu. Ma to klimacik z tymi wszystkimi drobiazgami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwazam, ze wlasnie takie wyszukane drobiazgi tworza calosc. Mebli jeszcze nie kupowalam na targach, tylko na ebay...zawsze potrzebuje czas na zastanowienie ;)))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Skrzynki boskie.Też takie chcę.Dawno mnie nie było i znalazłam wiele do oglądania.Sciskam

    OdpowiedzUsuń